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ALL OF GLOBAL MOBILE MARKETING, ADWAYS!
LET'S DO AMAZING!
글로벌 토탈 모바일 마케팅 기업 ADWAYS가
여러분의 모바일 마케팅 경쟁력에 날개를 달아드립니다.
ADWAYS, a global total mobile marketing enterprise,
elevates your mobile marketing competitiveness.
APP ANALYTICS
AD PLATFORM
예약TOP10(YTOP10)
YTOP10
글로벌 최초 모바일 게임 사전예약 플랫폼
The global-first platform for advance reservation of mobile games.
예약TOP10은 출시 전 퀄리티가 높은 진성유저 확보가 가능한
모바일 게임 사전예약 플랫폼입니다. 자연유입 유저에 비해
유저들의 게임 내 소비가 최대 3.5배 높은 것은 물론 게임 출시
후에도 게임 머니, 아이템 등 다양한 보너스 혜택을 제공해
유저들의 플레이를 장려할 수 있도록 유도할 수 있습니다.
YTOP10 is a platform for advance reservation of mobile games, making it possible to secure active users of high quality before release. It has up to 3.5 times more consumption inside game by users, than organic users. After release, it also encourages users to play by providing diverse bonus including game money and item.
메가마우스(MEGAMOUTH)
MEGAMOUTH
비보상형 모바일 CPI 네트워크 플랫폼
Non-incentive Mobile CPI Network Platform
파티트랙은 단1개의 SDK로 모든 형태의 광고 유입분석이 가능합니다.
일/월/시간별 자연유입, 광고 경로별 설치 수, 과금, 회원등록 등
이벤트 수는 물론 ROI, ARPU, ARPPU, LTV 등의 다양한 수치를
하나의 대시보드에서 확인할 수 있으며, 어떤 프로모션이 가장
유리한지 분석해 차후 프로모션 전략을 효율적으로 개획할 수 있습니다.
Mega mouse built a single network in partnership for the best domestic non-incentive advertisement product, which enables to secure the largest active users, by operating only once. As it is linked to various tracking tools as well as the PartyTrack of a tool for measuring internal advertisement effects, it excludes inefficient media real-time for the optimal marketing.
APP AGENCY
STEP 1. 사전예약
STEP1. Pre-reservation
게임 출시 전 진성유저 확보가 가능한 글로벌 NO. 1
사전예약 플랫폼 '예약TOP10'
Global No.1 pre-registration platform ‘YTOP10’ to secure active users before release of a mobile game
예약당 과금 방식의 글로벌 최초 비보상형 모바일 게임 사전예약 플랫폼
'예약TOP10'은 게임 출시 전 진성유저 집객에 특화되어 있습니다.
고객생애가치(LTV)가 높은 예약TOP10 유저들은 앱의 시드(SEED)
유저로 출시 후 높은 퍼포먼스를 지속적으로 나타낼 것입니다.
‘YTOP10’ is a pre-registration platform for the global first non-incentive mobile game. With payment for each reservation, it is specialized to secure active users before release. YTOP10 users with a high LTV are seed users of app and will continue to show a high level of performance after release.

STEP 2. 부스트(BOOST)
STEP2. Boost
출시 초반 랭킹 부스팅을 통한 상위권 진입 및 진성유저 유입!
국내 최대규모 보상형 CPI 네트워크 보유!
Entering the top ranks and acquisition of active users through boosting at early stage of release! Holding Korea’s largest incentive CPI network!
마케팅 집중 시기인 출시 직후~ 1개월 동안 ‘국내 최대 볼륨’ 의 파티트랙
미디어 네트워크를 통해 자연 유저 유입 극대화 전략이 가능해 집니다.
Incentive 및 Non-Incentive 캠페인 집행에 있어 ‘1 Device 1
Install’로 유저 유입 비용(UAC, User Acquisition Cost)
마케팅 전략을 보다 효율적으로 진행해 드립니다.
For one month right after release, when a marketing is most intensified, it is possible to operate a strategy for maximizing acquisition of organic users through PartyTrack media network with ‘the largest volume’. In executing incentive and non-incentive campaign, ‘1 Device with 1 Installation’ will help to operate UAC marketing strategy more effectively.

STEP 3. 진성유저확보
게임 출시 후 퀄리티 높은 대규모 유저 유입 가능!
애드웨이즈가 보유한 글로벌 최대규모 비보상형 네트워크 채널을 통해
앱 수명주기 관리가 가능합니다. (Non Incentive CPI/CPC/CPM/CPV)
또한, 구글, 페이스북, 트위터, 인스타그램 등 글로벌 플랫폼의 유입 경로별
성과측정을 바탕으로 콘텐츠에 적합한 퍼포먼스 마케팅을 진행해 드립니다.
STEP3. Securing active users
Acquisition of numerous high quality users is possible after release of a game!
ADWAYS’ largest global non-incentive network channel makes it possible to control app life cycle. On top of that, as a partner company with a global platform for official marketing, including Google, Facebook, Twitter and Instagram, it offers a performance marketing fit for contents, based on performance measurement for each acquisition channel of PartyTrack-linked media.

STEP 4. 리타겟팅(RE-TARGETING)
동일 광고주의 앱애 한하여 파티트랙 DB를
활용한 리타겟팅 가능!
여러분의 리타겟팅 마케팅, 애드웨이즈의 광고효과 측정 솔루션 ‘파티트랙’
이라면 문제없습니다! 파티트랙 내 축적된 국내는 물론 글로벌 진성유저
DB를 활용해 핵심 타겟 유저를 보다 효과적으로 확보할 수 있습니다.
휴면유저 복귀 마케팅 성과 측정도 파티트랙의 딥링크(Deep Link) 기능으로 OK!
STEP4. Re-targeting
PartyTrack DB-used re-targeting is possible as long as the advertiser is the same!
‘PartyTrack’ of ADWAYS, a solution for measuring advertisement effects will make your re-targeting marketing perform best! It can secure key target users more effectively by using DB on domestic/global active users, accumulated inside PartyTrack. Deep link function of PartyTrack also helps to measure marketing performance for return of inactive users!
유저DB | INSTALL DATA SALES DATA
파티트랙에 축적된 유저DB를 활용해 리타겟팅 캠페인 집행 가능.
(단, 페이스북 캠페인 경로로 유입 된 유저DB는 페이스북 캠페인에만 활용 가능)
User DB | INSTALL DATA SALES DATA
Re-targeting campaign can be executed by using user DB accumulated on PartyTrack. (But, the user DB from Facebook campaign channel can be used only for Facebook campaign)
유저TYPE | 휴면상태 삭제상태
파티트랙 도입 시 딥링크를 설정 할 경우, 휴면유저 복귀 캠페인 집행 시, 앱 삭제 유저의
최신 유입 경로(Reattribution) 와 휴면유저의 재반응(Re-engagement) 유도 경로 확인 가능
User type | Inactive Deleted
In case a deep link is set when PartyTrack is introduced, it is possible to check the latest channel of users who deleted app and a channel to induce re-engagement of inactive users during return campaign for inactive users.

STEP 5. 글로벌 마케팅
파티트랙 1SDK로 글로벌 마케팅 집행 가능,
1 대시보드에서 국가별 유입 성과 분석 가능!
글로벌 모바일 마케팅 노하우를 보유한 애드웨이즈가 글로벌 원빌드
마케팅에 대한 최적의 미디어 및 운영 플랜을 제공해드립니다.
애드웨이즈 각 해외거점에서 현지감각을 토대로 성과기반의
글로벌 마케팅 서비스를 지원합니다.
STEP5. Global Marketing
With PartyTrack 1SDK, global marketing can be executed, Analysis on performance for each country is possible on 1Dashboard!
ADWAYS with global mobile marketing know-how provides the best media & operation plans for Global One Build marketing. ADWAYS provides a performance-based global marketing service, which is locally adjusted in each overseas operation.
컨텐츠에 적합한 국가 및
마케팅 방향 컨설팅
미디어 전략 및 운영플랜 구성
Consulting for marketing direction or country fit for contents, organizing media strategy and operation plan
기존 집행 효율 데이터를 토대로
국가별 유저들의 반응과 참여도가
높은 형태의 크리에이티브 제작
애드웨이즈 글로벌 거점의
크리에이티브 피드백 적극 반영
Creative production with great response and participation of users from each country, based on efficiency data on the previous execution, Active reflection of creative feedback from ADWAYS global operations
국가별 캠페인 미디어
Set-up Daily 데이터
분석 리포트 제공
Providing a daily data analysis report on the set-up of campaign media for each country
국가별 운영성과 분석을
통해 퍼포먼스 마케팅에
적합한 타겟 국가 및 미디어 선별
Selecting country and media suitable for performance marketing through analysis of operation performance for each country